Tuesday, December 30, 2008

HEROES atau David Blaine versi Malaysia?

Ahad lepas, aku bercuti bersama sepupu - sepapat aku. Sudah lama tidak cuti-cuti Malaysia bersama mereka. kali terakhir pun aku rasa ketika kami kecil - kecil dahulu. Destinasi budget kami taklah jauh dari kampung aku yg terletak di Lenggeng Negeri Sembilan. kami ke Pengkalan Balak, MELAKA. Kira2 sejam untuk sampai kesana. Kami pergi 3 kereta. Mase nak pegi macam-macam terjadi. Ditambah pula dengan mengekor kereta projek manager sering tidak kelihatan di jalanraya. Abg Azli membawa kereta agak laju. hahaha. Teruja kot nak sampai segera ke sana. Seronok juga merasakan & lihat deruan angin dan ombak yg bleh la aku kata ganasdi pantai Pengkalan Balak. Tp taklah seganas pantai di Bali. Ble surfing. Quiksilver la plak...
Tp Sebelum kami nak mandi manda..ada adegan yg tak hinggin kita nak lihat...
Sepupuku, RemyO (bukan nama sebenar) hampir putus asa melihat keretanya telah ter-lock dari dalam. Aku pun cuba2 buat2 pandai tp hasilnya mengecewakan. Begitu juga dengan Ajib, Dek An. Nasib baiklah ada seorang pakcik India yg sudi menolong kami mencungkil kereta yg telah terlock dari luar itu.
Selepas itu apa yg menariknya, kami temui seolah satu kuasa di sana. Tp tidak mungkin berlaku ditempat asal kami sendiri. Aku pun tak reti nak eksplain macamna. Korang lihat sendiri lah. Kami tetap merasakan berada disitu. Tp hanya jasad. Jiwa telah dikuasai kuasa yg meronta maukan keseronokan..Ya beda Beduuuuuuu.....

Yehaaaa...

David Blaine pun terkojut beb!

Huaaaagh!!

Macam Pedang Setiawan pun ade..

Amacam David Blaine, Brani?

2 comments:

Anonymous said...

ahaha...gue rase kucil perut bila membaca..teringat saat keberadaan di lokasi tersebut ahad lepas.ada hilai ketawa yg sudah lama kehilangan di kalangan kita saudara sepupu kan...nostalgic

David Blane said...

Hello, I'am George. Visit my website, if you want to see tricks with David Blaine Dive of Death. All tricks are video explained, so you can learn very easy. Thank's and have a great day.