Thursday, January 06, 2005

Kegersangan Gol.

Aku kehausan gol. Buat kali pertamanya,sepanjang aku bermain Futsal aku tidak dapat menyumbatkan barang satu gol pun. Ini kalua dikira sudah seperti mengukir suatu sejarah peribadi. Ketajaman dan senses mendapatkan gol se akan hilang dalam pertemuan ulangan dengan WAJA FC. Kami hanya menang 2 perlawanan dan seri sekali daripada 6 perlawanan. justeru itu secara keseluruhannya kami kalah. Kalah lagi untuk kedua kali.
Tapi aku puas. Seluruh tubuh ini telah dijana dan membakar lemak2 yg tersimpan dlm tubuhku.. Hasilnya, aku 'dihujani' peluh di samping keletihan yg ketara. Adakala setitik dua jatuh di atas karpet hijau di Sportsplanet. Kami bermain baik. Cuma tidak sekeras pihak lawan. kami sangat 'baikhati'. Kami jarang bertemu lawan yg berkarektor sebegini. Mereka anggap ini bukan perlawanan persahabatan. Ini perlawanan akhir. Macam Singapura lwn Indonesia yg bakal berentap 16hb Januari. Inilah pendapat yang di beri oleh pengurus pasukan, Su Ling.

No comments: