Thursday, January 06, 2005

Another day without job

Tehehe..
Hari yg damai lagi indah ini, memang sesuai bagi aku untuk tidur. Kerja tak sampai2 di tangan aku. So, aku pun diam ajele..buat pe nak tunjuk baik minta kerjaan. Nanti di cop sebagai kipas boss pula. Nak tido lak takdapat. Resident Evil:Apocalypse dah habis aku layan..
Semalam aku dikejutkan dengan berita si Munif dah quit jadi student Master. Ditambah pula dengan si Hakimah juga tidak dapat berjuang buat sementara waktu kerana dia mengambil keputusan untuk tangguh..tangguh studi lama pula tu,setahun jai.. Maka tinggal la aku dengan si CT awek si Munif. Tinggal berdua.
Semalam juga moto skuter si CT pancit. Nasib baik tak bocor..buat letih aku tunda dengan si Koboi. Rupanya tak bocor..cuma kepala tiub tu longgar. Maklumla tayar tubeless. Susah nak bocor dlm masa singkat. Hampeh..

No comments: