Friday, September 16, 2005

Esok Lusa : Kita Hanya Merancang

Selfpotrait
Klik for enlarge

Semalam

  1. Keje cam biasa.
  2. Makan bersama Ketua Pengarah salah satu bahagian di JPA, Cik Normah di Kelab Putrajaya. Pergh gila punya control aku makan. Kami di jamu ketika lunch hour itu atas tanda terima kasih mereka sebab tolong office diorang kasi cantek. Di akhir sesi makan makan tu, kami di beri gift sorang satu. Masa tu Cik Burn, Amy, Azif pun cam tak caya je. yele, cam tak berbaloi je. Tapi orang dah kasi, amik jele. Tengok, budak Kraftangan jugak yg diorang cari... lepas tu kiotang pending sket nak balik opis, terlepas nak senam robik. Ehah- ehah...
  3. Pergi Ramsay Ong Arterageously, tengok Linda punya solo exhibition. Pergh, aku bangga betul sbb junior aku samapai ke tahap itu. tp dalam hati kecil aku, terbit rasa cemburu tu tetap ada. Tipu la aku cakap takde langsungkan..Dan aku mula mencabar diri sendiri ni... ish ish come on! come on!

Esok
  1. Ada kelas M I S dengan Dr. Kemy. Aku rindu tul nak pi klas jumpa kengkawan, UiTM di hatiku..
  2. Aku rancang nak bikin sketches lagi. Aku rase tak cukup lagi tu untuk aku mengadap Prof. Ponirin.
  3. Nak lepak studio Fine Art lama sket. Amik Feel katakan.... Tp ramai ingat aku nak pi sana pi usha2 junior. Siut tul, aku pi sana dngan semangat perjuangan harmoni serta tulus ikhlas.. ish ish korang..
  4. Aku nak basuh motor. Dah 2 minggu si Red Devil Aku tak mandi dengan sabun mandi khasnya, serta polish tak heeenngatnye kilat....
  5. Ingat nak pi melawat Pooi and dan gang. Budak budak yg dikenali sebagai Gelanggang tu... Hebat bebudak ni..

Lusa

  1. Esok Titonla.. Sib baik minggu ni tak kena keje di hari minggu. Adus, bestnya peluk bantal.. Begitu indahnya pagi yg hening.
  2. Gather ngan bebudak rumah la.. hari2 biasa aku gather juga, tp aku ade komitmen lepas keje. So - so jele. Aku harap diorang faham.
  3. Game Man. Utd lawan Liverpool. Aku tak pasti hari ahad ke sabtu. Tapi yg pasti, itu pasti TONTON... ya, pasti!!! Kalu kalah, monyok jembul la aku...

Banyaknya rancangan aku. Sempat ke? Dapat ke accomplish? rancang je...

Hav a nice weekend bebeh!

2 comments:

Maya said...

hi fared,
lama x nmpk..nice sketch n cute...best ya gifted with that ability.

Anonymous said...

uwaaaaa dah la ngak kesempatan nonton janji joni bersama...kita layan cite lain lak la yek...
rindu bangat sama lho...gue ngak ada teman kongsi cerita2 seni deh...