Tuesday, January 04, 2011

koleksi gambar pernikahan AIE_DIANA

Askm.. kepada para penghayat. Ini antara gambar yg telah saya ambil dan edit menggunakan beberapa sofware. Sila lihat dan beri komen jika suka atau tidak sekalipun. Sy ok je. hehe

Setiap pengambaran photo shoot adalah bergantung pada konsep. Konsep merupakan idea idea yg menjurus kepada penekanan terhadap sesuatu yg diminati seperti konsep warisan, konsep vintage ke, konsep permainan ke, konsep bebas ke... apa apa jua yg terfikir dalam benak pemikiran anda,boleh lah anda beritahu saya sebelum anda mahu memulakan sesi pengambaran itu nanti....


Untuk mendapatkan editing seperti ini kemungkinan saya mengambil sedikit masa, kerana Almaklumlah saya ni buat kerja secara Partime sahaja. Tambahan pula setiap keping gambar yg telah ditouch-up umpama kanvas ini sudah tinggi tarafnya daripada gambar-gambar yg biasa. Ini kerana, gambar photo ini telah ditambah (enhance) dari segi warna, dan juga aspek2 estetika yg bersesuaian dengan komposisi gambar yg sedia ada. Jika berminat, jgn segan silu hubungi saya...


Sign out. WSLM




Contact

012 6349048


Email



No comments: