Thursday, May 05, 2005

COKELAT bisa dimakan dan didengar? waffer atau bar? :)


Aku dan Cokelat (klik pd gambar utk BESAR) Posted by Hello

Hmm, dah lama tak mengepos bait2 kata dan gambaran di sini. Bukan apa, tiada apa yg menarik nak dikongsikan bersama.
Baru2 ini, salah seorang sahabat aku outstation ke Jakarta. Lantas kesempatan itu aku kirimkan tugasan buatnya untuk membeli cakera - cakera padat buatan sana. Menurut rakannya disana, cakera Cokelat yg pertama sukar skali didapati. Iyala, Cokelat dikenali hasil album kedua - RASA BARU. Mmg rase lain la dan sejak itulah aku mengemari muzik mereka. Alunan suara Kikan(vokalis) ala - ala Alanis morisette, ngan Dido. Kalo kat Malaysia ni macam Abot la. Tp Abot dah sunyi. Lagu Abot enak juga. Tp berkubur. Sayang skali.
Gambar kt atas tu karya aku terbaru hasil dari masa yg benar2 terluang di opis ni... ish ish. tade keje pun boring, bila ade keje nak rilek pulak.. takpaham btul aku.
Siapa blom dengar lagu baru Cokelat? esok le aku upload kt Radio blog aku..
Sumber gambar di trace dari www.cokelat.net

8 comments:

Fared Raihan Ahmad said...

bisa2...
jgnkan gambar..kasi dengan brat pitt pun ble...

wakakaka

NANI SHAHABUDIN said...

kalau aku pandai lukis macam fared ni, hari-hari aku lukis muka sendiri...

Anonymous said...

er...err..errrr
aku nak gelak ker....
atau nak guling2....hmmmm
mana beh aaa??
patut aaa tanya aku canda...kekeke
sib baik bukan candu...

Fared Raihan Ahmad said...

er. ni arni ek? kuang ajaq..
wakakaka

NANI SHAHABUDIN said...

fared, u orang mana?

Fared Raihan Ahmad said...

kak anne , saya ni org pahang.. bekelana di subang jaya mencari rejeki halal...

kalu ade frendster add me
faridjorkaeff@hotmail.com

alia said...

aku pun nak mintak fared lukis gaks aa gambo aku..hikshikshik.. since put & anne pun mintak..

*bole ker fared???..sore lembut manje*

Fared Raihan Ahmad said...

batrisya..nama akak ni cam kawan saya pny anak aje..
ble luisnya..since sy dah buat bisness ni sejak skolah lagi...