Thursday, December 23, 2004

Half worker,half student.

Semalam mmg hari yg meletihkan. Tepat 5:30 petang aku dah punch out. Memang tak kasi can langsung. Tehehe..Bukan apa, aku nak mengejar kelas cik Khalil Amran yg bermula pada pukul 6.00 petang. Sampai2 aja kt Foyer FSSR, aku betembung ngan dia tengah lepak2 ngan abg Din (pemegang kunci di bilik2 syarahan). Aku senyum kt dia lalu kasi isyarat bahawa aku nak naik ke atas terus ke bilik syarahan. Aku tengok jam tangan aku yg aku dah setting cepat 10 minit dari yg sebenar.. huh, dah koi 6 rupanya..
Dlm bilik tu cuma ada Munif dan Siti. Ahah, nampaknya aku bukan dia antara manusia2 yg lewat lagi..Si Koboi lom sampai.. Tengah tungang kuda gamaknya skang..tak pun tengah masukkan kuda dia dlm kandang dulu baru nak gi kelas.. (wakakakakaka)
Selesai aja kelas aku pi membuang masa di Khulafa. Kedai mamak ni adalah port terbaru aku, setelah mendapati Hakim dah ponuh cam sardin lak skang.. tu yg aku tukar selera. Lagi pulak, permandangan kat situ lebih menarik nak cuci mata..
Tengah2 syok melepak, datang pengunjung tetap Khulafa, Ezi. budak ni time aku minum kt situ mesti adela.. cam tau tau aje aku ngan Koboi lepak. Tapi aritu si Munif pun join us for the first time.
Dunia ni mmg kecil lah. Pusing punya pusing, kat situ jugak. Roy kawan kepada Koboi..dan Munif juga ada kawannya yg belajar di Uitm Melaka...So, mmg topik Uitm Melaka jadi kitorangnya Headline lah semalam..
Paling aku tak tahan fasal 'Peti Keinsafan'.. macam siut.

No comments: